یکی از مشکلاتی که بعد از نصب مودم شایدبه وجودبیاد قطعی اینترنت

تبلیغات

یکی از مشکلاتی که بعد از نصب مودم شایدبه وجودبیاد قطعی اینترنت

به سراغ منو Start و بعد control panel رفته اگر ویندوز ۷دارید به network and internet sharing center رفته و در دست چپ صفحه change adapter setting را انتخاب نمائید.

اگر ارتباط بین سیستم و مودم شما به صورت کابل هست برروی گزینه local are conection راست کلیک نمائید و در صورتی که از طریق وایرلس با مودم ارتباط دارید برروی گزینه wireless network  راست کلیک نمائید . ( “دقت داشته باشید در این مرحله کارت شبکه شما باید  فعال باشد با توجه به گزینه اول اگر Disable بود یعنی کارت شما فعال است  در غیر اینصورت گزینه enable را بزنید تا کارت شبکه فعال گردد. ”  ) به گزینه properties رفته و در کادر وسط گزینه internet protocol version 4  را دوبار کلیک نمائید. در پنجره باز  شده گزینه use the following ip address را کلیک نمائید.

در صورتی که برند یا اسم مودم شما Tp –Link و D-Link و Zoltrix  باشد می توانید به صورت زیر در تنظیمات کارت شبکه خود آی پی دهی نمائید. (طبق تصویر زیر اعداد را بنویسید)

 

http://www.itport.ir/wp-content/uploads/2014/06/IP-Network.jpg 

طبق تصویر بالا در دو کادر پایانی که با کادر قرمز رنگ مشخص شده بایستی DNSهای مربوط به شرکت خود را وارد نمائید و از DNS های استفاده شده استفاده نکنید “” اگر DNS  مخصوص شرکت خود را نمی دانید می توانید از پشتیبانی شرکت خود سوال نمائید “”

توجه داشته باشید در صورتی که مودم شما به غیر از این این برند ها می باشد و ای پی مودم را ندارید می توانید در قسمت “دیدگاه” سوال نمائید تا راهنمایی شوید.

بعد ای پی دهی تمامی مراحل را OK نمائید





برچسب ها : ,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.